The 2017

A 2017-es év nagy ívelés volt számomra, mindeközben egészen más is, mint az eddigiek. Talán ez is az oka annak, hogy az év utolsó napjára picit elfáradtam, és bár az eszemmel tudtam, hogy szeretnék egy összegzést erről az extra évről, a szívem épp valahogy nem kívánta. De aztán még az év utolsó napjára elkészítettem a kitalált kreatív éremösszegzőmet, és a sok visszajelzés, a sok pozitív gondolat felém mégis a billentyűk elé ültetett.

2017.JPG

A hosszú ömlengés helyett inkább egy másfajta összegzést gondoltam ki, egy kicsit rendhagyóbbat, ahogy az év is az volt, de mégis olyat, ami én vagyok. Azon túl, hogy a kiosztott rajtszámaim összege 707315 volt, az alábbiak jellemezték a 2017-es futóévemet. A számok nem minden esetben pontosak, de nem is ez a lényeg, kerekítve is mutatják, amit mutatni szeretnének. A jövő évben pedig valószínűleg úgyis új számok lesznek, sokminden másként lesz, de akad majd olyan is, ami nem változik.

2017_2.png

Boldog, sikeres, vidám új évet kívánok mindenkinek! Remélem 2018-ban is találkozunk! (: