Évzáró '19

2019.

Kicsit olyan volt, mint a többi, kicsit más volt, mint a többi. Jó volt, szerettem, tanultam is belőle sokat, és maradt is még benne (vagyis azt már, ami maradt, továbbviszem a következőre).
2019.jpg

Amit megtanultam:

  • tényleg nagyon jól tudom koncentrálni az erőmet oda, ahova szeretném, 
  • bárhonnan fel tudok állni, még nagyon mély gödörből is,
  • kell, hogy legyen alapos tervem egy versenyre (amilyen nekem szokott lenni),
  • szükség van a pihenésre és nagyon jót tesz a futókámnak is,
  • emberből vagyok én is, és bár brutálisan tudok küzdeni, szét is tudok esni és kell a segítség,
  • nekem nem posztmaratoni, hanem premaratoni stresszem van,
  • ha kicsit elengedem a görcsös teljesítménykényszert, és az élvezetre koncentrálok, hegyeket tudok megmozgatni (magamban), 
  • csak a futás nem elég, testemnek-lelkemnek egyaránt kell a mellé elvégzett plusz,
  • bizonyos dolgokban továbbra sem vagyok elég kitartó, de a cél felé megállíthatatlanul tudok előretörni, 
  • agyonversenyzés helyett sokkal célravezetőbb fontos mérföldkövekre építeni és koncentrálni,
  • együtt futni olyan lélekemelő, hogy majdnem pihenőértékű. 

 

Amit nem tanultam meg:

  • emelkedőn futni, 
  • kockás hasat csinálni magamnak, 
  • rendesen étkezni, de igyekszem jó úton haladni,
  • normálisan aludni (ez egy óriási feladat és egy alaposabb ötletelést igényelne),
  • kicsit kitartóbbnak lenni és a saját ötleteimet hosszútávon fenntartani,
  • a beszámolókkal nem elmaradni,
  • mindig mindenhova időben odaérni és semmit nem elodázni,
  • magamat a pontos helyén értékelni.

 

A négyesfogat, és egyben ezekre is vagyok a legbüszkébb:

1 - Diamond Valley Lake Marathon - Női 1. hely (március 2.)

Szuper élmény volt, bár az időjárás nem a napos, hanem inkább az esős oldalát mutatta, de így is egy szépséges tavat körbefutva sikerült megnyerni az aranyos családias, cseppet sem sík és aszfaltos maratont. (:

dvlm.jpg

2 - UltraBalaton párosban - Férfi páros 3. Hely (május 11-12.)

Fantasztikus élmény és izgalmas kihívás volt, nagyon jólszervezett csapat voltunk, és a nem számított kis végjáték ellenére is nemes versengésben szereztük meg a férfi párosok között vegyes csapatként a harmadik helyet, szerintem mi voltunk a legboldogabbak a dobogón!

ub.jpg

3 - Suhanj!6 - Női 2. hely (július 21.) >>>

Nagyon készültem rá, csak épp nem eléggé, mert nem találtam ki, hogyan fogom futni fejben. Ez kicsit meg is bosszulta magát, de közben óriási élményt is adott az, hogy mégis fel tudtam állni a gödörből, nem is akárhogyan, úgyhogy teljesen pozitívan és elégedetten, örömmel gondolok erre, és a második helyre.

s6.jpg

4 - Nice-Cannes Marathon - PB és kategória 4. hely (november 3.)

Alapos megborulás volt előtte, ennek köszönhetően olyan jól elengedtem végül a stresszt, hogy egy szárnyalós csodás maratont futottam, amiben még az esőt és a második rész hullámzását is szerettem. Egy óriási PB-vel és fantasztikus élménnyel futottam be a 4. helyen.

nincecannes.jpg

 

Éves mérleg:

  • 261 nap sporttal
  • 2880+ km futva
  • 263+ km bringázva
  • 47 egyéb edzés 
  • 24 verseny (ebből 1 DNF), kb. 518km
  • 10 dobogós helyezés
  • 1 maratoni PB
  • 2 alkalom guide-olás
  • 1 instantkör (Rókás-kör) 
  • legalább 3 magára várató beszámoló
  • majdnem teljesen kész 2020-as versenynaptár
  • Sanyosz, Fanni, Zsófi
  • Szibi, Gréti
  • Sanyoszistálló, TeamUnicorn, Hegyvidék, Meru
  • sok közös km, sok kedves szó, sok kedves mosoly, sok támogatás, sok kedves ember
  • tervek, álmok, célok
2019_ermek.jpg   2019_dijak.jpg

 

2020?

Lesz, okosabb leszek (remélem :D), vannak tervek, vannak álmok, vannak célok, fogadalom pedig csak annyi, hogy csinálom, amit és ahogy szeretek, és jól érzem magam benne. (: A többi meg majd úgyis jön, ahogy jönnie kell.