LADy route 66

26233632_368616986944405_7616425735704978093_o.jpg

Nagy fába vágtam a fejszémet, bár Fűrész vagyok. És szeretném, ha velem tartanátok ezen az úton, ami ugyan nem fa, de célja szerint a csúcsig vezet. Az én hatvanhatos utam, ami megannyi meglepetést tartogat számomra, de az elhatározás az enyém, és számotokra is megannyi meglepetést tartogatok: megannyit, azaz minden napra egyet.

Csatlakoztok? (;

 

Mi is ez az egész?

Valami nagy, mert ha már gondolkodom valamiben, akkor most nagyban akartam. Kitaláltam valamit, ami mellé kitaláltam egy végigkísérő társprojektet. Ez lett a LADy route 66.

* LA, mert Los Angeles.

* Dy, mert ez vagyok én, legalábbis Hugi így hív, és mennyire passzol ez most az LA mellé!

* Route 66, mert voltam olyan mázlista, hogy több mint 66 nappal a nagy nap előtt kifundáltam ezt az egészet.

congrat_lam.jpg

Los Angeles Marathon – 2018. március 18., mert Los Angeles, mert maraton, mert ezt kapom a szülinapomra.

És örülnék, ha velem tartanátok ezen a 66 napon, hogy sikeres és örömteli legyen a befutó a történelmi 66-os úton! 

 

Hogy is lehet csatlakozni?

A központ a hivatalos LADy route 66 facebook oldal.

Kapcsolódik egy azonos nevű @ladyroute66 insta-profil.

A fő szponzor pedig ez a blog, mint múlt, jelen, jövő.

Let the joy begin! (;

0_66.jpg