Bazisok Újévi Éltető Kocogást!

2016 – az eddigi legjobb futóévem

December 31.

Ami nem jelenti, hogy mindenképpen mindenkinek összegezni, értékelni kell az évet, részemről is egy csomó minden itt már meg vagyon írva, de én terveztem, hogy – már csak a magam kedvéért is  készítek egy kis összefoglalót, megpróbálom a magam matekos-infós módján összegyűjteni, mit adtunk egymásnak 2016-tal. Mindezt a teljesség igénye nélkül, de a szívemben az év minden mozzanatát tiszteletben, megbecsülésben és köszönetben melengetve. Mert minden egyes pillanat, minden egyes mozzanat kihagyhatatlan és feledhetetlen építőeleme annak, ami most vagyok, 2016. december 31-én. És így lépek át 2017. január 1-jén az új évbe, hogy 2017-tel is hatalmas dolgokat vigyünk véghez! Mert én ezt szeretném jövőre!

Nagyon sokminden fért bele az évbe. Izgalmas, mozgalmas, hasznos, tanulságos, leginkább talán nempihenős. De így szeretem!

Volt sok találkozó, sok koncert, fesztivál, klipforgatás, rengeteg kilométer utazás, tavak megkerülése, új országok megismerése, új földrész meglátogatása, sok-sok (új) barát, fantasztikus futótársak, mozi, színház, tanulás, tanítás, állásinterjú és lakásnézés, 1 db munkahelymódosítás és 1 db költözés, új hobbik, sok új dolog kipróbálása, rengeteg önkénteskedés, tervezés, lemondás, újratervezés, kitartás, Suhanjkodás és persze futás. Mertem nagyot álmodni!

És ami szerencsére nem volt: feladás, elbukás, sérülés, veszekedés, semmittevés, unatkozás és láblógatás. Még ha az év végére nagyobb is lett betegség miatt a kényszerpihenő, mint szerettem volna, szerencsére mindent sikerült az év során véghez vinnem, amit szerettem volna.

Számok, tények statisztikák és képek 2016-ból:

Egy elcsúszott félmaratonmánia Szicilia okán – de megérte!
sicilia.JPG

Tavak körbekarikázása – az őrült ötletek mindig megérik!

balaton.jpg vvest.PNG

Kanada felfedezése – nanáhogymegérte! 

selfie_1.jpg kanada.jpg

Önkénteskedés sokfelé – miért is csinálnám, ha nem éri meg?

s_uth.jpg ironman.jpg

Suhanj!, Suhanj! és Suhanj! – mindennél jobban megéri! 

s_nightrun.jpg s_edzes.jpg

Szerelembe esés a tereppel – már most tudom, hogy megéri!

terep.jpg faolel.jpg

És futás – megéri, hogy az életem legyen!

ediedi.jpg s_oklevel.JPG

 

Versenyen 486 lefutott km, ebből októberben 120 km. Kétkeréken 49 versenykm megtétele.

2 maraton, 8 félmaraton (ebből 1 terepen), különböző távokon összesen 25 aszfaltos és 4 terepverseny futva, 2 bringázva, egy BEsT és egy VVEsT szintén tekerve. És elhíresültem a futónadrágjaimról. (;

Távolságrekord futva és tekerve megdöntve, maratoni csúcs felállítva és megdöntve, félmaratoni csúcs 3,5-szer megdöntve, további edzésformák a repertoárba felvéve, eddig érmek száma bőven felülmúlva, 2 dobogós helyezés és egy nagyon fontos elismerés bezsebelve, és minden méter becsben tartva.

Az év második fele kétségkívül erősebb volt, mint az első. Hihetetlen energiám volt, megállíthatatlan és leállíthatatlan voltam. Éreztem magamon, láttam az időmön és a teherbírásomon a fejlődést, és ez még jobban motivált. Tudom, mit szeretnék majd másképp csinálni jövőre, és tudom, mi az, amiben ugyanilyen erősen fogom tartani magam. Nagy terveim vannak 2017-re. Jótékony és új dolgokat is kipróbáló, elszánt elképzeléseim, amiket véghez fogok vinni.

Azt hittem, csak ezer km környékén teljesítettem az idén, de nem. Több mint 1255 km-t futottam kb. 136 óra alatt, és több mint 384 km-t bicikliztem kb. 28 óra alatt. Legalábbis ez a kb. 1640 km van feljegyezve. (:

Mindezt pedig nem tudnám véghezvinni, ha nem lennétek nekem TI! A Barátaim, a Támogatóim és a Családom! Köszönöm!!! 2017-ben is Veletek!!! 

csalad_fut.jpg csalad_karacsony.jpg
buek-2017.jpg

To be continued, mert rendszereztem egy kicsit...

elotte.JPG utana.JPG