2020-as versenynaptár

Ez az év kicsit más, de kicsit ugyanolyan is. Lesz "megszokott", de lesz rendhagyó is. Eddig nem árultam el, hogy hova szeretném kitűzni a befektetett munka siker-zászlaját - aki velem szeretne tartani idén is, az viszont most figyeljen izgatottan, mert fény derül mindenre.

1️⃣
És végre eljött az ideje, hogy erről is írjak - ha tudnék róla mit írni. (: Ugyanis nem tudok róla szinte semmit, csak halovány támpontokat, összezavaró utalásokat, bizonytalan tényezőket és szemkerekítő korlátozásokat. De pont ez adja az izgalmas, hívogató és visszautasíthatatlan báját és vonzerejét. Aztán majd utólag elmesélem, mi is volt ez. De az biztos, hogy jó szokatlan, és szokatlanul jó lesz.
** Black Hole Ultra Running Race, kihívás elfogadva
** 2020.04.04.
bh.png
lm.png 2️⃣
Tavaszi maraton angol nyelvterületen - lehet, hogy ez az új hobbim? Vagy csak így alakul, és egyelőre tartja magát a rendszer. Ráadásul ez is egy "darabka", úgyhogy év végén felező bulit is tarthatok. Szerveztem magam mellé két világklasszis futót, hogy könnyebb legyen követni ezt a maratonomat, meg legyen benne nekem is plusz kihívás. Good girls goes to heaven, marathon girls goes to...
** London Marathon, oh yeah!
** 2020.04.26.
3️⃣
Voltam a csúcson, és nem akartam többet, de aztán meggyőztek. Örülök, mert újra hihetetlen élménnyel, és újra a csúcsra kerültem. De nem akartam többet. Aztán mégis. Megint meggyőztek. Tudom, hogy megint hihetetlen lesz, és megint nem állunk meg a csúcsig. A SETE összes lába pörögni fog, akár @Csoma Enikő lábai, akár az enyémek. Csak két kislány. Csak egy kör.
** UltraBalaton, kösd fel a gatyád!
** 2020.05.15.
ub.png
gm.png 4️⃣
Nem szeretek a nyári melegben hosszút futni, főleg gyorsan. Túlságosan igénybe veszi a szervezetem, és az már nem éri meg annyira, mint amennyire nem esik jól. De! A kis padavanom megtalálta a megoldást: az Alpokban hűvös van nyáron. Elkísérem? Futok én is, ha már ott vagyok? Minden kiderül! ;)
** Gletscher Marathon, készülj!
** 2020.07.05.
5️⃣
Anno álmodni sem mertem volna olyan eredményről, amit végül összeszaladgáltam - biztos vagyok benne, hogy a bensőséges légkör és a kék erő támogatott. Néha ugyan elszámolja magát az ember, de ebből még többet lehet tanulni, és még több erőt lehet meríteni. Sőt, újra és mégjobban lehet teljesíteni! Ez a célom a már-már hagyománnyá váló suhangyalkodásommal karöltve, az éjszakai 6 óra most is visszavár.
** Suhanj!6, triplázunk!
** 2020.07.26.
s6.png
cm.png 6️⃣
Álmom, hogy összegyűjtsem egy olyan sorozat minden darabkáját, ami igazán világszintű és egyedülálló a maga nemében. Nem jár külön dicsőséggel, mégis különleges. Egy darabka már megvan, és mivel tavaly ügyes maratonokat futottam (és a koromat is jól választottam meg), ezért kvalifikációval be tudtam kerülni egy következő darabka eseményére. Nagyon izgalmas utazás lesz, és nem csak nekem. (;
** Chicago Marathon, jövünk!
** 2020.10.11.