Miről beszéltek, amikor a futásomról beszéltek

Március a "látommennyitfutsz", "nagyonkeményennyomod" hónapja lett. (: Valószínűleg csak véletlen, vagy most találkoztam/beszéltem azokkal, akik eddig ezt még nem mondták.

Elgondolkodtam. És ihletet kaptam (ilyen egy jó kreatív mat-infó tanár (: ). Oké, hogy legnagyobbrészt kivonultam ide a blogra a fészbukról, hogy ne zavarjak senkit, csak azt, aki szeretné, hogy zavarjam, oké, hogy néha be-becsusszan mégis egy futós poszt nagy örömködésemben, mint a héten is, de vajmi ritka már (szerintem) az, amikor Editke mutogatja a futásait. Legalábbis ahhozképest.

Éppen ezért, kicsit magamnak is, kicsit meg Nektek is, kitaláltam az alábbi szemléltetést. Tévedés ne essék, nem foglak elárasztani Benneteket számokkal, meg adatokkal, meg statisztikákkal, mindössze szemléltetni szeretném, "miről beszéltek, amikor a futásomról beszéltek" (Murakami úr után szabadon, mert épp a nagyon tetsző könyvét olvasom). Szorítkoznék ebben csak az idei évre, a tavalyit már úgyis összefoglaltam egyszer, és annyi időm nem is marad ennyi futás mellett, hogy itt órákat molyoljak meg kutakodjak a grafikonok végett. (:

Azzal persze nem lehet számolni, ha egy-egy alkalom több posztban meg még a blogon is megjelenik (mindenhol szerepel, hogy akkor ott miről van szó, így nem érzem úgy, hogy átvernénk a kedves olvasóságot), viszont mindent egy-ként kezelve az alábbiak szerint került előtérbe (narancsos szín), vagy maradt meg magamnak, nagyon fontos "háttérmunkának" (egyértelműen zöld szín) egy-egy futásom. Szándékosan nem szerepelnek számok, mert ezt ígértem, csak az idei hetek jelennek meg egy-egy oszlopba rendezett csoportként.

runstat_1.PNG

A zöld-narancs arányon nem kívánok változtatni, bár igényeket lehet rá megfogalmazni, és nem is volt semmi több célja ennek a kis elemzésnek annál, mint hogy örüljek annak, hogy rámcsodálkoztok – köszönöm!, és esetleg titkoltan adjon egy kis plusz löketet annak, aki az én futásaim energiáján szeretne másodszinten táplálkozni (az első szint én vagyok, stipi-stopi).

Lelje örömét mindenki a futásban, ahogy én is lelem! (: Mert ennyi csak a lényeg.